Excursió a Teià (Castors i Llúdrigues)

El cap de setmana del 23 i 24 de maig, els Castors i les Llúdrigues vam fer l’última excursió abans dels campaments. Aquest cop el destí ens va portar a Teià. Havíem d’anar a dormir al refugi del Vedat, reconstruït per l’Agrupació de Defensa Forestal (ADF) de Teià.

Només arribar al refugi vam rebre la visita d’un jove ermità que ens va portar les últimes notícies de la situació actual de l’OIE. Ens va explicar que finalment havien vençut a la IME, però que encara quedaven alguns infiltrar, i la nostre missió era descobrir-lo. També ens va felicitar pel magnífic hort que hem aconseguit cultivar al terrat de Lluïsos, on vam podeu gaudir d’una fantàstica amanida amb les verdures i hortalisses.

Arribada la nit, era moment de desemmascarar l’infiltrat. Investigant vam trobar una caixa amb candau on dins hi havia el nom de l’infiltrat, casí ho teniem, només havíem de trobar la clau per poder saber el nom. Tot i alguna que altre caiguda en la foscor de la nit, vam acabar trobant la clau i obrir la caixa. La sorpresa? Doncs que l’infiltrat era un CASTOR! Ens havia estat espiant des de principi de curs, per sort es va reconvertir, i va passar a ser membre de l’OIE aquella mateixa nit. Ven cansats ens vam posar a dormir, no sense abans escoltar el conte de bona nit.

L’endemà el matí, ven d’hora, ens vam posar a fer camí cap al poble. Després de conèixer una mica la seva població vam baixar fins a Montgat per dinar i acabar de passar el dia a la platja.

Agafem el tren de les 16h i direcció a Barcelona. Un viatge en tren molt mogut. Arribem a l’estació i tothom està cansat (senyal que en fa saber que ens ho hem passat molt bé), però amb un bon record de un cap de setmana divertit.

Fotos Excursió Teià

1-Excursió Teià (Castors i Llúdrigues)28

Posted on 11/06/2015, in Castors i Llúdrigues and tagged , , . Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Els comentaris estan tancats.