Excursió Martorell (Castors i Llúdrigues)

Aquest cap de setmana passat vam anar d’excursió a Martorell. Malgrat les dificultats que vam tenir amb el temps vam poder fer totes les activitats previstes.

Un cop a l’estació de Martorell Central ja les primeres gotes ens van acollir i de cop els castors van començar a fer el primer ús de les capalines. Tot seguit vam arribar el cau de AEiG Joan XXIII, i un cop deixades les motxilles vam anar a fer activitats. De sobte va aparèixer un agent de la OIE(Organització Internacional d’Exploradors) on ens va dir que ens buscava des de feia dies i ens felicitava per les proves que havíem fet anteriorment.  Ens van entregar una carta que deia que com a última prova havíem de trobar i arribar el Pont del Diable i una torre.

Seguidament el dia va començar a ploure una mica i vam anar a dinar dintre el local.

Després de dinar, un cop escampada la boira vam sortir el carrer a explorar. Ens vam dividir en dos grup i vam fer una recerca del poble. Teníem varies preguntes en la qual els nens havien de preguntar a la gent del poble. Preguntes com per exemple la llegenda del pont del diable, habitants del poble, famós del poble, l’alcalde i fer un mapa per poder arribar el pont del diable.

Arran de tota una tarda d’inspeccionar i d’examinar bé la zona, es va fer tard i vam anar a sopar. Sense demora vam fer unes danses per acomiadar el dia i un conte de bona nit.

L’endemà el matí ens vam despertà amb força i molt energia perquè…Tenim  carnets d’exploradors!! Per fi hem aconseguit ser socis de la OIE!! Després d’esmorzar vam agafar el nostre “kit d’exploradors”(brúixola i mapa) i ens vam dirigir cap el Pont del Diable. De camí a la torre ens vam trobar el pas tallat, el riu portava tant cabal d’aigua que havia inundat un tros del camí. Vam anar a buscar un lloc més acollidor i allà vam fer una valoració de l’eix.

Posteriorment vam anar a dinar el cau, vam fer motxilles i cap a Barcelona!

Nou Carnet d'Exploradors!!      Ja tenim carnet d'exploradors!!

Fotos Excursió Martorell

(29/30N 2014)

Posted on 30/11/2014, in Castors i Llúdrigues and tagged , , . Bookmark the permalink. Deixa un comentari.